Boldi kalandjai / Boldi’s adventures

Egy este 21.00 óra körül tartottam volna haza, de a barátom akivel véletlenül rossz buszra tett fel a Kálvin-Téren. Rövid idő után és a harmadik megállónál leszálltam. Átkeltem az elhagyott
kis utcán és hamarosan meg is találtam a szemben lévő megállót. Az érkező buszra könnyelműen felszálltam gondolván, hogy azzal vissza juthatok a Kálvin térre. Azonban alig hogy elindult a jármű, rájöttem, hogy nem busz, hanem troli…

Megkérdeztem a sofört, mit tehetek és a Ráday utca nevű megállónál leszálltam, mivel az esett legközelebb a
Kálvin térhez.

Ismét egy néptelen, sötét esti utcán kezdtem
bizonytalanul haladni abba az irányba, ahol a Kálvin-teret sejtettem. Nem tudom, hogy megtaláltam volna-e… Minden esetre néhány lépés után egy ember érkezett, aki felajánlotta a segítségét, hogy elvezet a Kálvin-térig. Az órám tanúsága szerint majdnem 15 percig (!) haladtunk szótlanul, igen gyors tempóban. Aztán egyszer csak a Kálvin téren voltunk. A “köszönöm, minden jót” formulákat követően
elváltunk. Rosszabbul is végződhetett volna 🙂

In an evening, I went home around 21.00, and my friend showed my a bus at the Kálvin tér. I realized this mistake quickly, and got off after three stops. I crossed the silent and dark road, and found the bus station in the other direction. When a bus arrived, I got on immediately to go back to Kálvin tér. However, shortly after the bus left the station, I recognized, that this was a trolley instead of a bus… I asked the driver, what could I do, and got off in the station, which he mentioned as the closest one to Kálvin tér. This was a dark street again with a very little number of people. Nevertheless I started to go slowly on the direction, where I supposed the
Kálvin tér. I’m not sure, that I could find it alone. After some
steps, a man offered me his help to find the Kálvin tér. We walked quite fast without any word during 15 minutes according to my watch. And suddenly we were in the Kálvin tér. After the forms of “thank you” and “good bye” he left. The end could be easily much more worse 🙂

Vélemény, hozzászólás?

